Általános garanciális feltételek

0. Eladott konfigurációnk semmilyen software terméket nem tartalmaz. (Ha csak annak eredetiségét OEM cimke nem igazolja!)

1. A Garancialapon szereplő tételekre az ott meghatározott időtartamra rendeltetésszerű használat mellett érvényesíthető garanciát vállalunk (lásd 117/1991 (1.§/4.)). Kivételt képeznek ez alól a bruttó 1000 Ft alatti termékek, illetve a festékpatronok, optikai adathordozók, valamint az alábbi pontok nem betartása esetén.

2. A garanciális ügyintézés a vásárláskor mellékelt garancialap eredeti példányának bemutatásával indítható el. Kérjük, hogy a termék dobozát, leírását és kiegészítőit őrizze meg, mert a termékeket garanciális ügyintézésre csak eredeti állapotukban, a vásárláskor átadott tartozékokkal együtt tudjuk átvenni (speciális kábelek, egyedi kiegészítők, CD). Ennek hiányában a garanciális ügyintézés nem kezdhető meg.

3. Amennyiben az adott termék külső garancialevéllel került értékesítésre (pl. monitor, nyomtató), a termék a garancialapon kizárólag tájékoztató jelleggel szerepel. Ekkor a terméket garanciális ügyintézésre nem tudjuk átvenni, arra a külső garancialevélen megjelölt garanciaszerviz jogosult az általa vállalt időtartam erejéig.

4. Garancia érvényességének feltételei:
4/a. Eredeti, sérülésmentes garanciajegy.
4/b. Garanciális azonosító matrica megléte a terméken, sérülésmentes, olvasható állapota.
4/c. Garancialapon megjelölt időtartamnál nem régebbi vásárlás

5. Garanciavesztés okai:
5/a. A 4. pont bármely részének nem teljesülése.
5/b. A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
5/c. Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat (túlhúzás), a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
5/d. Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram).
5/e. Amennyiben a terméken végzett javítási és/vagy szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi.
5/f. Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.

6. Nem garanciális hibák:
6/a. A vásárló hardverkörnyezetében (beleértve az operációs rendszert is) nem működő alkatrész.
6/b. Szoftverekkel összefüggő probléma (operációs rendszer, meghajtó program telepítés, stb.).
6/c. Szakszerűtlen szerelés, kábelezés.
6/d. Meghajtó program-, BIOS-, szoftverfrissítés.

7. Amennyiben a garanciális javításra átvett termék a leírt hibát nem produkálja, szervizdíj kötelessé válik (8000 Ft).

8. Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembe helyezés és kezelés mellett meghibásodott és azonnal nem javítható, a terméket azonos típusú új termékre cseréljük. Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a termék és annak sértetlen kiegészítőinek (doboz, leírás, kábelek, CD) visszaszolgáltatásával egy időben a vételárat visszatérítjük vagy választás szerint levásárlási lehetőséget adunk.

9. A garanciális javítás vállalt határideje 15 naptári nap. Amennyiben ez a határidő nem tartható, cserekészüléket biztosítunk mely által 30 naptári napra módosul a határidő. A határidő leteltével a terméket azonos típusú új termékre cseréljük. Kivételt képeznek az időközben beszűntetett gyártású termékek, mely esetben a hibás termék más gyártású, de az eredetivel megegyező szintű termékre cserélhető, illetve ennek elutasítása esetén ez utóbbi termék vételárát térítjük vissza.

10. Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a termék és annak sértetlen kiegészítőinek (doboz, leírás, kábelek, CD) visszaszolgáltatásával egy időben a vételárat visszatérítjük vagy választás szerint levásárlási lehetőséget adunk.

11. Abban az esetben, ha az új termék telephelyünkön, általános környezetben rendeltetésének megfelelően működtethető, de a Vásárló saját rendszerében kompatibilitási vagy más okok miatt nem használható, illetve a terméket a Vásárló egyéb okokból nem kívánja megtartani, a vásárlást követő 3 naptári napon belül a lehetőség megléte esetén más alkatrész árába az aktuális nettó ár 90%-án beszámítjuk. A terméket visszavásárolni nem áll módunkban! A megjavított (nem megjavított) termékeket max. 35 napig tároljuk, majd azt értékesítjük!

12. Csomag szállítása: A termék szállítása közben történt esetleges sérülésekért üzletünk felelőséget NEM VÁLLAL!

A csomag feladását követően üzletünk a csomagban találahtó termék szállítása közben történt sérülése estén felelőséget nem vállal! Ebben az esetben a szállító céget kell megkeresni.

Garanciális ügyintézéssel kapcsolatos panasz esetén:
Ha úgy érzi jogtalanság érte és vásárlásakor a terméket magánszemély nevére kérte, a jogszabályban meghatározott módon fordulhat a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséghez, ahol a vásárlást igazoló okiratok és a részletes hibaleírás bekérését követően a hivatal az erre a célra rendszeresített eszközeivel megállapítja a Vásárló követelésének jogosságát, ellenkező esetben elutasítja azt. Amennyiben a terméket cégnévre kérte - mivel a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség csak magánszemélyek panaszaival foglalkozik - követelését polgári peres úton érvényesítheti.
Eljárási hiba esetén kérjük írjon a cégvezetésnek az email-címre.